2016-03-06

Oh Hello Spring!

Wiadomość o powiększeniu się agateriowej rodziny na pewno już do Was dotarła. Tym razem na świat przyszły przepiękne papiery zaprojektowane przez Klaudię. Ja zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia!


Serce mnie trochę zabolało, gdy miałam skroić te śliczności, ale w końcu się przemogłam i 27.02.2016 r. o godzinie 16:20 ramię gilotyny zaczęło pracę. Z pociętych papierów skleiłam coś na czasie - wielkanocną kartkę:




Skład: agateriowe papiery (ten i ten), stemple (ten i ten) i tekturka, kwiatki z WOC, Distessy oraz wycinanki z BSa.

Dziękuję za uwagę :*

12 komentarzy:

  1. Oj ta 16:20 BĘDZIE ZAPAMIĘTANA :)))) A swoją drogą cudnie, soczyście i bardzo wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  2. znam ten ból:) kolekcja papierów i mnie zachwyciła. Kartka śliczna i te różyczki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie Ci wyszła a papierki przepiękne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha :) Pamiętna chwila :D Ja się bardzo cieszę, że je pocięłaś, bo wyszła Ci śliczna, radosna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też by mi było ich pociąć ale po to są : ) katyka fenomenalna idealna na przywołanie wiosny

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna karteczka. Skąd ja znam te papiery, tak ładne, że żal pociąć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście papiery są po prostu cudowne! Kolory takie soczyste i żywe że aż miło sie na nie patrzy. Nie wiem jak Ty to robisz, że CI tak pięknie wychodzą scrapowe prace! Masz wielki talent , podziwiam jak zawsze:) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne te papiery! Kartka jest przepiękna,i niezwykle ciekawa,bo to zestawienie kolorów jest niezwykłe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastycznie wykorzystałaś te cudne papiery!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczne kolory! i skromnie, a ja tak uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna karteczka. Papiery miałam okazję widzieć na żywo i są cudne a Ty je jeszcze dodatkowo pięknie dziś prezentujesz. Muszę się na nie skusić. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna wiosna na tej kartce :) Uroczo jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń