2016-02-27

Aloha!

 Wiosna zbliża się dużymi krokami, jest coraz słoneczniej i cieplej. Dotyczy to nie tylko natury, ale i również mojego życia. W końcu, po wieeeelu miesiącach, znalazłam pierwszą i to w dodatku wymarzoną pracę. Jeszcze nie do końca przyzwyczaiłam się do nowego trybu życia, więc mało mnie w sieci, ale myślę, że z czasem się przestawię. Zaczęłam pozytywnie i tak też skończę, poznajcie mojego najnowszego taga:






Skład: papiery DP Craft, tusz akrylowy, Distressy oraz wycinanki z BSa.

Dziękuję za uwagę i życzę miłego weekendu :*

16 komentarzy:

  1. Kolory radości :) Gratuluję rozpoczęcia nowego rozdziału życia i powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka przyciąga wzrok. Jest taka tropikalna że tak powiem :) Kochana gratuluję wymarzonej pracy! Ja tak miałam po narodzinach synka że znikłam na rok bo musiałam na nowo poukładać moje obowiązki i czas na hobby. Udało się:) Nie ma tego czasu tyle co kiedyś ale trzeba się cieszyć z tego co się ma:) i tobie też tego życze

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULUJĘ - to wspaniale, że znalazłaś wymarzoną pracę!!!
    A tag - śliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały : )
    Super że praca jest Twoją wymarzoną.
    Z pewnością dasz radę!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę Kochana że znalazłaś wymarzaną pracę bo to najważniejsze jest aby robić to co się chce ! A zobaczysz szybko się przyzwyczaisz do zmiany, jestem do tego żywym przykładem-ja która kiepso znosi zmiany ;) Kochana komentując Twoją pracę to nawet nie wiem jak mam skomentować bo jest tak oszałamiająco piękna, że aż zabrakło mi słów ! Soczystość kolorów, niekonwencjonalne dodaki tworzą tą pracę bardzo unikatową, po prostu cudny Tag Kochana !

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne szaleństwo soczystych barw!
    Cieszę się Twoją radością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ u Ciebie zapachniało wiosną, niesamowicie pięknie jest!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo, jak wakacyjnie. ;) Gratuluję za całego serca, kochana! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze gratuluję z okazji znalezienia pracy! Od razu po tej karteczce widać wiosnę w Twoim sercu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Radośnie i egzotycznie dzisiaj u Ciebie.Uwielbiam te żywe kolorki w Twoich pracach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jaaaa... Gratulacje!!! Bardzo się cieszę :)
    A tag jest bardzo radosny i kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję pracy :* cieszę się, że Ci się udało :)
    a tag rewelacja, boska kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Asiu gratuluję wymarzonej pracy! trzymam kciuki i powodzenia. A tag wyszedł cudnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo Wam wszystkim dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje! Tag tropikalny i pozytywny a te papugi tak uroczo wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń