2015-11-10

Rogate kartki

Tym razem chciałabym Wam pokazać dwie kartki świąteczne z rogatymi kawalerami w rolach głównych.
Na pierwszej kartce umieściłam przepiękną grafikę w agateriowej ramce, a całość podpisałam tym stemplem:






Natomiast na drugiej posadziłam mojego ulubieńca, towarzyszą mu tekturowe śnieżynki i stempelkowy napis:






Zdjęcie rodzinne:




Skład: papiery - LemonCraft, UHK Gallery oraz TSC, tekturki (ta i ta) oraz stemple (ten i ten) z Agaterii, sznurek, Distressy oraz wycinanki z BSa.

Dziękuję za uwagę :*

11 komentarzy:

  1. Obie mi się bardzo podobają!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza jest przecudna:) cudne rogacze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie cudowne :) mega mi się podoba kolorystyka pierwszej :D chociaż właściwie drugiej też :D i w ogóle super wygląda ten wzór na drugim reniferze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne obie! Renifer to wyjątkowo wdzięczny motyw do światecznych kartek:) świetnie go wykorzystałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rogate kartki w Twoim wykonaniu są obłędne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjne, rogate karteczki. Świetne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o rajuśku! rewelacja! pierwsza mimo że w błękicie to taka cieplusia że ojejku, a druga taka stonowana a i tak słodziaszna! kocham obie i kocham renifery <3 jej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne! Ale tag skradł moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja uwielbiam te Twoje jelonki! W połączeniu z tuszowaniami i kolorami prezentują się perfekcyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaa mówiłam już, że kocham u Ciebie prace z jelonkami? No to powtarzam :D Pierwszą kocham na zabój, ale obie cudne!

    OdpowiedzUsuń