2014-09-23

Tagowy romantyzm

Wczoraj uśmiechał się do Was z mojej kartki wesoły bałwan, dzisiaj natomiast zupełnie zmieniam klimaty, będzie lekko i romantycznie, bo stworzyłam kolejną tagową kartkę. Z kwiatów i listków ułożyłam kompozycję, którą uzupełniłam zembossowanym na biało kawałkiem tekturowej ramki, następnie całość podpisałam odpowiednim stempelkiem, a na końcu dodałam uroczego ptaszka:




Szczegóły:




Skład: papier Craft&You Design, stempel i tekturka z Agaterii, Distressy, wycinanki z BSa, tildowy ptaszek oraz kwiaty Prima i WOC.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie Scrappasji (wybrałam: wykrojnik, Prima, kwiaty).

Dziękuję za uwagę :*

15 komentarzy:

  1. Genialny ten Twój romantyzm! ;) Podziwiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne tuszowania i barwy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja karteczka jest idealnie romantyczna. śliczne lekkie kolory i cudna kompozycja. Ogromnie mi się podoba jej delikatność i lekkość. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo! Połączenie kolorow jest rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka fenomenalna, po prostu jest niesamowita, normalnie tajemniczy, zaczarowany ogród, super!

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham Twój styl, ale z tą kartką to juz chyba przeszłaś samą siebie ;) CUDO! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały, cudnie skomponowany. Bardzo mi się podoba. A ten turkusowy kwiat bossssko się wpisuje w całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Romantycznie, kolorowo i w Twoim stylu, pięknym stylu. A ten turkusowy kwiat...mmm

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna jest :) i urocza dzięki temu zerkającemu ptaszkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudny! I kolorystyka obłędna ;) A ptaszynka urocza, zresztą ja ptaki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mmm zakochać się można, świetny tag :)

    OdpowiedzUsuń