2014-08-14

Ukwiecona koperta

Moja przyjaciółka wybiera się na ślub, a ja nie mogę puścić jej na taką ważną imprezę z byle czym, dlatego przygotowałam baaardzo ukwieconą kopertówkę. Połączyłam ze sobą papiery Piątku 13. i Craft&You Design, dodałam kilka kwiatów, wycinanek oraz tekturkę Anemone. Wyszła z tego taka oto koperta:




Skład: papiery - Piątek 13. i Craft&You Design, tekturka Anemone, wycinanki z BSa i dziurkacza, ptaszek z masy plastycznej, kwiaty, perełki oraz Distressy.

Kopertę zgłaszam na 2. wyzwanie Craft&You Design.

Dziękuję za uwagę :*

13 komentarzy:

  1. No i wyszła niezywkle pięknie i kwieciście! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. przepięknie ułożyłaś kwiatki :) z taką kopertówką to aż miło wręczać prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kopertówa ze śliczną kompozycją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze zachwycam się kompozycjami kwiatowymi ;))) ja nie mam talentu do tego ;) piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ cudowności, jest taka Twoja, taka piękna ! po prostu przeromantyczna !

    OdpowiedzUsuń
  6. Kopertówka jest niesamowicie delikatna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ukwiecona kopertówka, koronkowy papier świetnie się tu prezentuje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie! ;)
    jesteśmy nowi więc trochę spamujemy, ale liczymy też na miłe przyjęcie do Waszego grona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Romantycznie i pięknie...A i śnieguliczkę widzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. So beautiful!!! Thanks for playing along with us at Craft & You Design!
    ~Olga Kovalchuk DT member

    OdpowiedzUsuń