2013-12-31

Na koniec

Na koniec roku postanowiłam pobawić się ze Scrapkami w liftowanie. Jeśli dobrze policzyłam, to jest to mój trzeci lift prac Zielonookiej, co więcej, drugi w tym miesiącu ;)
Zrobiłam scrapa na tabliczce malarskiej. Jego bohaterami są urocze dzieciaczki mojej kuzynki, zobaczcie jak słodko razem wyglądają:




Skład: papier - Latarnia Morska, wycinanki z maszynki, dodatki z masy MS, Distressy, ścinki, taśma samoprzylepna, uhkowy motyl, róże, sznurek, wstążka oraz perełki w płynie.

Życzę Wam Szczęśliwego Nowego Roku!

Dziękuję za uwagę :*

13 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten wycinankowy kwiatek...jako że koniec roku życzę ci Chimerko Szampańskiej zabawy i Szczęśliwego Nowego Roku aby zawsze był czas na scrapowanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super scrap. Dzieciaczki na zdjęciu wyglądają jakby patrzyły przez okienko w starej szopie. :)
    Pięknie.
    Na nadchodzący Nowy Rok życzę Ci mnóstwa weny i czasu na realizację pomysłów. Szampańskiej zabawy sylwestrowej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jej cuuudowny lift, cudowna praca!!!
    dziękuję za udział w zabawie:)
    wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny LOsik, taki ciepły i bardzo Twój :)
    Życzę Ci wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem fanką drewnianych papierów - świetny scrap powstał - dzieciaki urocze ! Wszystkiego co dobre

    OdpowiedzUsuń
  6. Chimerowe słodziaki :) Pozdrawiam, wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny efekt dają te perełki w płynie.wiele szczęście w Nowym Roku kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny! Bardzo pięknie zgrane ze zdjeciem i tło i wszystkie elementy! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Joasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczny
    klimatyczny
    i w pięknych kolorach
    Wszystkiego dobrego w Nowym 2014 Roku

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje prace mają zawsze cudowny klimat ;) cudny scrap!

    OdpowiedzUsuń
  11. Drewniany papiery to my lubimy! :)
    Śliczna oprawa cudnego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny lift!
    Bardzo się cieszę, że to właśnie Ty będziesz naszym Gościem :)

    OdpowiedzUsuń