2013-12-10

Bomb(k)owo

Zainspirowana przepięknymi ozdobami choinkowymi wykonanymi przez koleżankę z DT - Hogatę, postanowiłam sama zrobić kilka. Jestem na etapie eksperymetów, a poniżej przedstawiam to, co udało mi się zrobić do tej pory:








 A te dwie ślicznotki zrobiłam (właściwie tylko trochę pomogłam) razem z Potworkiem. Jestem z niej dumna, bo wszystkie dodatki, kolory itd. wybierała sama: 


 To bomby, które udało mi, a właściwie nam, się już przygotować: 


Użyłam: papiery - Piątek 13. (ten i ten), stemple z Agaterii (ten, ten i ten), mgiełki 13arts (ta i ta), tusz Memento, Distressy, wstążki oraz ćwieki.

Dziękuję za uwagę :*

12 komentarzy:

  1. ładnie się prezentują bombeczki

    OdpowiedzUsuń
  2. i guziki! widzę u Ceibie guziki! wow, czyżby awersja mijała? :)
    bombeczki super wyszły, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW cudo, jeśli zrobię coś podobnego to wspomnę gdzie je znalazłam,ok? :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne. Będą pięknie wyglądały na choince. A siostra pewnie dumna z siepie, że takie śliczne jej wyszły? :)
    Ja też mam awersję do guzików, choć próbuję jej się pozbyć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo, te z embossingiem super wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie no wyszło pięknie :).. Eleganckie. A siostra świetnie sobie poradziła :).

    OdpowiedzUsuń