2013-10-23

B jak...

...Beautiful Bride, a w tej wyjątkowej roli moja ukochana kuzynka, która pod koniec września zmieniła swój stan cywilny. W Jej uroczym zdjęciu zakochałam się od pierwszego wejrzenia, więc musiałam szybko coś z nim zrobić. No i zrobiłam - blejtram:






Skład: mgiełki 13arts (ta, ta i ta), różyczki, stemple z Agaterii (ten i ten), taśma samoprzylepna, gaza,  ramka z masy MS, wycinanki z dziurkacza i maszynki, gesso, serwetki, border Anemone, Distressy, perełki w płynie oraz jakieś wygrzebane duperelki.

Pracę zgłaszam na wyzwanie na-strychu:



Dziękuję za uwagę :*

P.S.  A czy widzieliście już bożonarodzeniowe NOWOŚCI? Jeśli nie, to szybko zaglądajcie do odpowiedniego działu, ja już w kilku stemplach zdążyłam się zakochać :) 

14 komentarzy:

  1. Baaardzo romantycznie i delikatnie - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kartka no i prześliczna Panna Młoda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest przecudny!!! Dlaczego ja tak pięknie nie wychodzę na zdjęciach i dlaczego nie umiem ich tak pięknie oprawiać? Za to Ty umiesz to robić bezbłędnie. :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę:) u mnie też dziś króluje literka "B" Pięknie potraktowałaś temat.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna praca, zachwycające detale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niepowtarzalnie piękna pamiątka. Kuzynce szczere gratulacje!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful Bride i Beautiful work ;)
    Ślicznie Ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna oprawa pięknego zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda pięknie :).. Cudne kolorki uzyskałaś. Całość bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastycznie romantyczna praca, idealnie dopasowana do okazji, do zdjęcia! zjawiskowa wręcz!

    OdpowiedzUsuń