2013-09-05

Scrapgang liftuje - wrzesień

Na wrzesień wybrałyśmy do liftowania niezwykle romantyczną kartkę Betik. Moją wersję można zobaczyć poniżej, po resztę natomiast zapraszam na scrapgangowego bloga


Skład: papiery Piątku 13. (ten i ten), wycinanka z maszynki, stemple, Distressy, różyczki oraz ramka z masy MS.

Przyjemnie liftowało mi się tę kartkę, miałam tylko mały problem ze zrobieniem zdjęcia, bo ktoś bardzo, ale to bardzo mi przeszkadzał:




Poznajcie Patti - moją wakacyjną pamiątkę. Ktoś to cudo podrzucił na kemping i zostawił, więc je spakowałam do wiaderka i zabrałam do domu.

Dziękuję za uwagę :*

20 komentarzy:

  1. świetna jest i do tego tak wytuszowana

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, lekka i romantyczna, pięknie nadgryziona zębem czasu:-) I przyjemny cytat. Przyznam jednak, że całość przegrywa... ze znaleziskiem wakacyjnym:-) Ale miałaś szczęście:-) A Patti to już miała ogrom szczęścia, że trafiło na Twoje wiaderko:-)
    Pozdrawiam ciepło i proszę o Twój adres, odnośnie wymianki smashowej u Boei, na mail: edyta.strzeszewska@wp.pl. Boję się robić dla Ciebie smasha, oj boję... Twoje działania to wyższa półka i sztuki piękne, a ja tu z moją chałturą do Ciebie... Ale dam z siebie wszystko:-)Obiecuję.
    Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka i bardzo Twoja :)
    Pomocnik przesłodki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka :) I kociak teez ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kartka, bardzo klimatyczna. Pomocnik przesłodki - cieszę się że znalazł dobrą dusze na drodze:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka przecudna, meeega klimatyczna jak to u Ciebie.
    Kicia megła słodka, na moje oko to przeprowadzała test wytrzymałości hahaha.
    Dobrze, że trafiła na Ciebie miała dużo szczęścia, za to podrzucający za grosz rozumu.
    Ciekawe co Selma na to - czyżby tracił status ulubieńca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, inni to zbierają muszelki, kamyczki i inne takie, no ale co jak co, pamiątka z wakacji musi być ;) Słodziak!
    A kartka prześliczna i absolutnie Twoja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie powiedziane! Świetna kartka :)
    A Patti? Przeboska! Nie dziwię się, że stała się Twoją wakacyjną pamiątką :) Sama chętnie bym przygarnęła drugiego kociaka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka piękna, cały czas w Twoim stylu, to lubię :)
    A przeszkadzajka? Jedyna w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczna kartka :)
    a kotek cuuudny ;D jest przesłodki ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. o mamuniu jaki kociak!!!! pięęęęęęęęękna!!!! jestem mega kociarą hahaha ale fajnie, że ją zabrałaś :)
    piękny lift Chimerko!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ślicznotka! podrap ją ode mnie za uszkiem ;)
    kartka piękna, bardzo klimatyczna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny cytat, kolory i forma! Kartka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna kartka, ale kociak zupełnie skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudna kartka, a kociczka/kocuro jak to kot, czyli najpiękniejsze stworzenie

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja zapraszam do obejrzenia naszych prac - które są liftem Twojej karteczki :)
    Ale się liftowo zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż musiałam sobie zerknąć na oryginał - tak mnie Twój lift zaintrygował. Rewelacyjna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna karteczka :).. Ale kotek zdominował Twój wpis :D.. Słodziutka!

    OdpowiedzUsuń