2013-06-07

Z życzeniem

W Scrapgangu mamy kolejny powód do radości (chociaż czy do końca? ;)), jedna z naszych koleżanek - Młoda Kobieta została Młodą Żoną. Z tej okazji każda z nas przygotowała kartkę dla Młodej Pary. Moja wygląda tak:


Mam nadzieję, że życzenie, które umieściłam na kartce, spełni się :)


Skład: papier Magicznej Kartki, stempel z Agaterii, wycinanki z maszynki, brązowe Distressy oraz kwiatki z WOC.

Chciałabym Was jeszcze zaprosić do nowego miejsca w sieci (jeszcze jest w budowie, ale niedługo ruszy), które będę miała przyjemność współtworzyć :)

Dziękuję za uwagę :*

12 komentarzy:

  1. Śliczna kartka! Bardzo podobają mi się kolory... Cudne te listki, muszę chyba sobie kupić ten wykrojnik...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle u ciebie piękna praca. :)
    Bardzo mi się podoba to rozdarcie. Chyba sama spróbuje, w końcu zainspirować się :)
    A życzenie jak z bajki. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna :) A te rozdarcia naprawdę robią furrorę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna, romantyczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, jak ja lubię te Twoje klimaty :) Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna! I czekam z niecierpliwością cóż się wydarzy w tym nowym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna i w świetnym klimacie kartka!

    OdpowiedzUsuń
  8. jest przepiękna po prostu zapiera dech!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bajeczna kartka i bajeczne na niej życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam nadzieję, że życzenie się spełni ;-) Dziękujemy za śliczną kartkę :****

    OdpowiedzUsuń