2012-12-19

Ostatnia?

To już chyba ostatnia (może jeszcze coś mi strzeli do łba) w tym roku typowo świąteczna praca na moim blogu. I całe szczęście, bo przejadły mi się te klimaty, a nawet jakoś specjalnie nie poszalałam. Podziwiam dziewczyny, które masowo tworzyły kartki itp., ja się do takich rzeczy nie nadaję. Dobra, już nie marudzę, poznajcie moją zawieszkę, która będzie sobie wisiała w kuchni:



Skład: papier ILS, tildowy domek, serwetka, wstążka, wycinanki z dziurkacza, sztuczny śnieg oraz owoce ostrokrzewu.


A jak u Was z atmosferą świąteczną? Bo u mnie im bliżej Świąt, tym słabiej ją czuję. Winę zwaliłabym tu na pogodę, jakoś tak wiosennie się zrobiło za oknem.


Dziękuję za uwagę :*

31 komentarzy:

  1. u nas za oknem śnieg i mróz ;) i atmosfery zero no może 2% ;)
    kartka najfajniejsza za wszystkich!!! prześliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Dzisiaj zrobiło się u nas chłodniej, ale śniegu nie ma.

      Usuń
  2. bardzo fajna zawieszka, uwielbiam te domki!
    a atmosfera....hmmmm, i u mnie słabo ją czuc, za oknem szaro,buro,pada deszcz:(

    ale od poniedizałku ma być śnieg, wiec może wraz z mrozem wróci klimat świąt,oby!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!! Oj tak, też jestem zakochana w tych domkach, są przeurocze :)
      Właśnie na ten śnieg liczę.

      Usuń
  3. śliczna bombkowa zawieszka. fajny domek i te sopelki i ten krzaczek w doniczce przed wejściem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, lubię domkowy motywy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna, bardzo zimowa i klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda przepięknie :).. Co do Świątecznej atmosfery i klimatów w pracach mam podobnie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*
      Mam nadzieję, że wraz ze śniegiem się to zmieni ;)

      Usuń
  7. Ja bardziej czułam świąteczny klimat tydzień temu, gdy spadł śnieg. Teraz jest raczej mokro niż śnieżnie. Lepiej niech się to zmieni! :)
    Karteczka super! i te piękne wstążeczki, które pojawiają się ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciepła i fajnie oddająca klimat Świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kuchenna zawieszka
    Miło będzie szykować wiecerze wigilijną z taką milusią dekoracją

    OdpowiedzUsuń
  10. I zapomniałam ,jak ktoś teskni za śniegiem to zapraszam na podhale,u nas ci śniega dostatek

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna, ale... uważaj na kota :) Staram się poczuć Święta, ale ten miesiąc jest tak szalony i mam tyle na głowie, że trudno się zatrzymać. Choć na wizyty u Ciebie mam zawsze czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :* No właśnie, to zabieganie, jak tu czuć klimat Świąt, skoro człowiek nie ma czasu, żeby usiąść na chwilę.
      O właśnie, zapomniałam o tym diable, a tu taka kusząca wstążeczka. Trzeba będzie pilnować zawieszki ;)

      Usuń
  12. śliczna :)
    I mnie cieszy, że zakończyłam serię i teraz będzie u nas rozmaiciej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja już chcę wrócić do domu i kleić LOsy :D

      Usuń
  13. Śliczna zawieszka. :)
    Jeśli chodzi o Święta, próbuję nie dać się zwariować i spokojnie przygotowuję się. Zobaczymy czy za dzień, czy dwa nie wpadnę w panikę, że tego czy owego nie zrobiłam, ale jak na razie spoko. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Oj tak, nie wpadać w panikę, to najważniejsze ;)

      Usuń
  14. Śliczna!!! Uroczy domek - ja też coś nie poszalałam z kartkami świątecznymi, zresztą jakoś niespecjalnie mi wychodzą, pozdrawiam wiosennie - u mnie śniegu brak :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      U mnie zrobiło się bardzo zimno, więc kto wie, może coś spadnie (mam nadzieję, że będzie to śnieg ;)).

      Usuń
  15. Cudowna zawieszka- domek zachwycający;)

    OdpowiedzUsuń