2012-12-15

Na sankach

      Zdecydowanie to zima objęła panowanie nad światem. U mnie na blogu również zagościła, a to za sprawą zdjęcia, które zostało zrobione dawno temu. Jego bohaterami są wesołe bliźniaki na sankach - mój tato i moja ciocia. Tak bardzo lubię tę fotografię, że musiałam ją oscrapować. Scrapa zgłaszam na świąteczno-zimowe wyzwanie Magicznej Kartki:






Skład: papier - Zaczarowane Święta z Magicznej Kartki, papierowe serwetki, wycinanki z dziurkaczy, kwiatek Primy, sztuczny śnieg, tekturki ze Scrapińca, stemple oraz taśma samoprzylepna.

Dziękuję za uwagę :*

12 komentarzy:

  1. Piękny zimowy scrap. Fajnie prezentuje się ten sztuczny śnieg chyba za rok zaopatrze się w to cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super klimat ! wszystko pięknie współgra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna piękna praca i z klimatem, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. wyszedł świetny scrap :) Fotka warta porządnej oprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyszedł ten scrapek. Podoba mi się niezmiernie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fotografia jest rzeczywiście wspaniała! (Wybacz, że zacznę od niej). Ale Twoja oprawa tego zdjęcia sprawia, że zaczynam się zastanawiać nad użytymi motywami i dopisuję do niej ciąg dalszy, zastanawiam się, co znaczą pojedyncze elementy i jaką tworzą razem całość... To jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Radość na scrapie i radość z możliwości jego oglądania ;-) cudowny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny scrap!
    Zdjęcia w twojej oprawie są bardzo sentymentalne,i zapewne sprawiają wiele radości bliskim

    OdpowiedzUsuń
  9. I znów kolejne piękne stare zdjęcie :) Naprawdę dużo radości na tym scrapie i śliczna ta ośnieżona różyczka!

    OdpowiedzUsuń
  10. dawno mnie tu nie było ale widzę że przybyło kilka nowych przecudnych rzeczy ! Strasznie mi się podobają ! Lena.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogromnie podoba mi się ten scrap i jego atmosfera! Cudo!

    OdpowiedzUsuń