2012-09-20

Scrap dla M.

    Postanowiłam zrobić niespodziankę mojej ukochanej Mamie i oscrapowałam Jej zdjęcie z wakacji, na którym ma kilkanaście lat. Fotografię ubrałam w lekkie dodatki tak, żeby całość kojarzyła się z letnim, spokojnym popołudniem. Co prawda papier bazowy pochodzi ze świątecznej kolekcji, ale na szczęście jest bardzo uniwersalny i myślę, że nadaje się na prawie każdą okazję. Tak prezentuje się mój nowy twór:




Skład: papiery: Galeria Papieru, UHK Gallery, CraftHouse oraz Prima, stemple: Agateria i Pink Paislee, serwetki papierowe, tekturowy klucz, ozdoby z masy, papierowa taśma oraz wycinanki z dziurkacza.

Scrapa zgłaszam na wyzwanie CraftHouse.

Dziękuję za uwagę :*

19 komentarzy:

  1. Jedna z najpiękniejszych kartek jakie widziałam u Ciebie :D faktycznie papier bardzo uniwersalny - nie zgadłabym, że to świąteczny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm, cudowna oprawa zdjęcia, aż by się chciało być Twoją mamą ;) :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Chimerko...piękny,nostalgiczny,pełen miłości skrap...no cud-miód po prostu...jesteście z siostrą bardzo do mamy podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne LO, cudna pamiątka. Świetnie stworzyłaś całą kompozycję, dobrałaś kolory i dodatki. Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny! Śliczne zdjęcie mamy i prześlicznie uscrapowane. Jest lekko - cichy, gorący dzień.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj łaaaaaaadny. Fajne też zdjęcie Twojej Mamy. Ja uwielbiam zdjęcia z młodości naszych mam, babć. Widać wtedy jak świat szybko się zmienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie! Piękne zdjęcie ubrałaś w piękne, romantyczne dodatki. Mama z pewnością zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawdę przeuroczo to wyszło :) piękne zdjęcie i cudowne dodatki :) i świetny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, jak cudnie wykonałaś ten prezent... Tylko wiesz co... brakuje mi Twoich szarpań i postarzeń na zdjęciu ;) Bez nich jest subtelniej...

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne... Barwy rozmyte, rozbielone, jak w słoneczne, letnie popołudnie. I cudowna fotografia, w pięknej oprawie. Zachwyt :) Nad scrapem i nad Mamą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę piękny scrap :) jak oglądam takie cudowności to aż sama mam ochotę spróbować stworzyć jakiegoś scrapa, ale wciąż to odkładam :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna praca! Delikatna i romantyczna:) Mama z pewnością się ucieszy;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny ten motylek na ramce, gdzie można takie kupić?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nostalgiczny scrap, świetna robota:)

    OdpowiedzUsuń
  15. http://stempellikartoon.blogspot.com/2012/09/wyniki-wyzwania7-3-2-1-radosc.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały scrap, jakże delikatny i romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Scrap cudny, na maksa romantyczny i taki nienawalony bym powiedziała. Cudne elementy i moje kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny scrap! Lekki, delikatny, bardzo dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W życiu bym nie pomyślała, że papier bazowy jest świąteczny! Scrap jest przecudowny! Taki delikatnie nostalgiczny, ale bardzo, bardzo kobiecy i delikatny :))

    OdpowiedzUsuń