2012-08-31

Przyjaciele....

      .... z liceum, jeszcze jakoś się trzymamy i co jakiś czas organizujemy spotkania klasowe, na których zwykle stawia się tylko nasza piątka ;) Niedawno jedna z koleżanek miała urodziny, a ja zamiast kartki postanowiłam zrobić ramkę, tam jednak nie zmieściliby się wszyscy "sponsorzy", więc stworzyłam coś większego. Musiałam połączyć ze sobą dwa zdjęcia (oczywiście nie mamy takiego, na którym jesteśmy wszyscy razem), no i w przerwie pomiędzy licencjatem (poprawki, poprawki poprawek) a meczem Radwańskiej (wszystko mam teraz ustawione pod US Open) skleiłam przyjacielskiego, kolorowego scrapa:






 Skład: papier ILS plus jakieś tam ścinki, taśmy samoprzylepne (szara, żółta i czerwona), plaster, serwetka papierowa, stemple: serduszko z Agaterii, ślad po szklance Latarni Morskiej, napis Lemonade i inne, tekturowe strzałki ze Scrapińca, distress i inne mazidła.

Rachunek się zgadza (3 stemple, 2 tekturki i 1 medium), więc zgłaszam pracę na wyzwanie sklepu stempell&kartoon.

Dziękuję za uwagę :*

12 komentarzy:

  1. Ale super podoba mi się jest taki wesoły i kolorowy. Na pewno spodoba się obdarowanej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny prezent, od serca, niebanalny i niepowtarzalny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest świetny! totalnie wesoły i zakręcony!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajny! taki pozytywny! uwielbiam takie pamiątki, fajnie tak powspominać :)
    a jesieni jeszcze nie czuję, chyba, że jakoś tak podświadomie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale u Ciebie ostatnio przyjacielsko. Cudowne klimaty! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super! Tyle pozytywnej energii bije z tej pracy :)
    Kolorowa, szalona i przyjazna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne :D a papier jest cudny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna, optymistyczna praca :) Aż wieje radością, młodością :) Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, miło i kolorowo :)
    i wyróżniłam Cie http://kuchennewojowanie.blogspot.com/2012/09/porobio-sie-i-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda zjawiskowo :D. Super wszystko skomponowałaś. Bardzo podoba mi się to serwetkowe połączenie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pooglądałam zaległości i same fajne prace. Czasem w całkiem innym klimacie, ale wszystkie fajne.
      Ślubna kartka zjawiskowa!
      Serdeczności Jo-hanah

      Usuń