2012-08-02

Piłka

     Prawie każdy chłopak lubi sport i nieważne ile ma lat, bo pociąg do piłki zwykle bywa taki sam. Synek mojej kuzynki również jest fanem "okrągłej rozrywki",ja natomiast zostałam jego fanką i nie mogę się powstrzymywać przed oprawianiem prześlicznych, szymusiowych zdjęć. Mój najnowszy tworek powstał na papierze TSC: Sweet Childhood - Come'N'Play, dodałam też napis pochodzący z zestawu tagów i karteczek, kilka serwetek, kawałki taśmy samoprzylepnej (szara i czerwona), wycinanki z dziurkaczy oraz dwa motyle z papieru do decu, odbiłam serduszkowy stempelek Agaterii oraz mój ukochany ślad po szklance. Całość oczywiście poszarpałam nożyczkami i potuszowałam distressami. Z tego połączenia wyszedł taki scrap:




Dziękuję za uwagę :*

11 komentarzy:

  1. Cudny i ten bobas z miną mówiącą "w kogo by tu rzucić" haahah ;p - słodziuchny.
    Podobuje mi się - i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. słodziutki chłopaczek i Twój scrap - rewelacja :) te motylki są śliczniaste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ahh i tak na gorąco gratuluję wygranej w scrapku :D totalnie zasłużona :) pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Minka małego Szymka jest bezbłędna...cudny skrap :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba się zakochałam! :D
    Świetny scrap!
    Grtauluję wygranej w scrapku :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ale numer, myślałam, że te ślady po szklance są prawdziwe :) świetne podejście do tematu, scrapy z dziećmi często są tak przesłodzone, że patrzeć się na nie nie da... no, i model rewelacyjny!
    swoją drogą, mam to szczęście, że wyszłam za mąż za faceta, którego nudzi piłka nożna i nikt mi nie ogląda w domu tych meczów...
    gratuluję wygranej w wyzwaniu :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dziwię się, że trudno Ci się oprzeć fotkom Szymusia, jest przesłodki :) Skrap bardzo fajny, świetnie dopasowałaś papiery do fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziaczkowy scrapik. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. ale słodziak! piękne kolory i wzory kartkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oryginalna praca, bardzo wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń