2012-08-09

Nieznajoma

   Mój najnowszy tworek nie jest może zbyt piękny, ale powstał, bo musiał, a właściwie ja musiałam gdzieś przenieść coś ważnego. Do stworzenia tego taga, który zamieszka w moim smashu na odpowiedniej stronie, zainspirowała mnie przepiękna piosenka- "Crimson and Clover" i pewne wydarzenie. Jest muzycznie, więc praca wędruje na wyzwanie scrapków.



  Skład: papier Love Songs z CraftHouse, distressy, stempel oraz laska z sieci.

A na koniec jedna z moich inspiracji:


Dziękuję za uwagę :*

9 komentarzy:

  1. mi się bardzo ten tag podoba, czuć w nim emocje :) bardzo uczuciowo wygląda, tak jakby oddawał duszę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny i pełen uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zacna z tej pani wiolonczela - mnie się bardzo, bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest zbyt piękny ?! Jest świetny! Bardzo podoba mi się tło które stworzyłaś i te napisy.. genialne :)

    OdpowiedzUsuń