2012-08-10

Coś dużego,...

 .....czyli album w formacie A4 dla pewnej Pani, która obchodzić będzie 90. urodziny. Okładka powstała z papierów UHK Gallery: Blue Cocktails - Clear WaterBrown Sugar - Creme Brulee. Główną ozdobą jest zdistressowana ramka stempell&kartoon, maszynkowe wycinanki, kwiatki z WOC oraz nowalinkowy ptaszek:




        W obu okładkach zrobiłam kieszonki, w których siedzą kartki z miejscem na zdjęcia:














































Skład: papiery: Pink Paislee- właściwie cała kolekcja Butterfly Garden, London Market: Addington,  London Market: Mayfair, Kaisercraft- Sweet Nothings: Dozen RosesSweet Nothings: Cupids Arrow, Bo Bunny- Country Garden: Country Garden i Country Garden: Almanac. Stemple: Agateria- rozetka1 i rozetka2, Latarnia morska- ślad po szklance. Do tego dodałam różne wycinanki z maszynki, tekturki, serwetki i oczywiście distressy.

Dziękuję za uwagę :*

29 komentarzy:

  1. Wow, super, kolejny piękny album, bardzo mi się podobają Twoje albumowe inspiracje! Ukryte zdjęcia, miejsca na zapiski, drzewo rodowe itd

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, bardzo stylowy i ma tyle schowków na dodatkowe zdjęcia! Świetny akcent z tymi kartami:)Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. dokładnie Twoje albumy są przecudowne :) podziwiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Prawdziwa księga wspomnień, tyle miejsc na zdjęcia, zapiski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ pracy miałaś! Wielki ten album i bardzo klimatyczny, dzięki wszystkim postarzeniom :)
    Ciekawa jestem bardzo, jak reagują Twoi klienci na ten szklankowy stempel ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. nooo,poważny projekt! piękny, klimatyczny, dodatków ani za dużo, ani za mało, najbardziej ujęły mnie karty do gry przewiązane koronką

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj widać ile pracy w to włożyłaś! Efekt piękny, a po zapełnieniu album dopiero będzie robił wrażenie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. A4 o_O
    Pewnie się nieźle napracowałaś, ale zdecydowanie warto było!

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój styl idealnie pasuje do takiego "babciowego" klimatu :) wspaniałe tuszowania-piękny album :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Album jest niesamowity :) i jak dopracowane szczegóły :) jestem pod wielkim wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  11. Album absolutnie c u d o w n y ! Napatrzeć się nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny album! Dużo stemplowania, cieniowania, postarzania czyli w 100% tak jak lubię :) Widać, że włożyłaś w niego ogrom pracy!

    OdpowiedzUsuń
  13. P.S. Świetny ten szklankowy stempel! Muszę taki mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny album! Dużo stemplowania, cieniowania, postarzania czyli w 100% tak jak lubię :) Widać, że włożyłaś w niego ogrom pracy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod wrażeniem - przepiękny, taki dopracowany, śliczne papiery, urocze stemple

    OdpowiedzUsuń
  16. oryginalna praca, bardzo wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem pod wrażeniem! Genialna kompozycja i przepiękne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam Cię za pomysłowość. Ja nie wpadłabym na tyle interesujących rozwiązań! Klimatyczny ten album niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda cudownie! Widzę, że jednak w dalszej części zrobiłaś odwrotnie mężczyznę i kobietę, więc cofam to co napisałam na forum :D. Mi po prostu bardziej tak pasowało. Album jest śliczny i cudowny ma klimat :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Chimero - album przecudowny, zachwycający i dodający skrzydeł, trzymam go w rękach i w rzeczywistości jest jeszcze piękniejszy (wiem wydaje się to mało realne). Babcia będzie zachwycona!!!! DZIĘKUJE

    OdpowiedzUsuń
  21. Cuuudny! Przepięknie i pomysłowo skomponowany. I rewelacyjnie wykonany!

    OdpowiedzUsuń
  22. Coś pięknego! Ile czasu musiałaś poświęcić na jego zrobienie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki piękny album!!! Doskonale skomponowany, stonowany...:)) Zachwycający:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Robi niesamowite wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Album fantastyczny. Przemyślany i dopracowany do perfekcji. Nadałaś niesamowitości cudnym papierom. Podoba mi się na maksa.

    OdpowiedzUsuń