2012-07-22

Wyjątkowo

      Bardzo wyjątkowy moment został uwieczniony na zdjęciu, które ostatnio oscrapowałam, bo żeby dostać buziaka od Potworka, trzeba sobie na niego solidnie zapracować, ewentualnie można posłużyć się szantażem. Nie pamiętam, jak było w tym przypadku, ale najważniejsze, że całus się pojawił. Moja praca została dość ostro skrytykowana przez Nastkę, która stwierdziła, że ten scrap jest brzydki, bo "się całujemy". Do zrobienia LOsa zainspirował mnie konkurs z ramką zorganizowany przez Galerię Papieru na forum Scrappassion. Scrap powstał na dwóch papierach: Crate Paper - Farmhouse oraz Tilda Springtime Paper Stack. Dodałam kilka serwetek, wycinanek z maszynki i dziurkacza,różyczek z WOC i perełek. Główną ozdobą (oprócz zdjęcia :P) jest nowalinkowa ramka, w której zamknęłam fragment tekstu ulubionej piosenki Potworka- "Lovin' You" Minnie Riperton. 








Dziękuję za uwagę :*

7 komentarzy:

  1. Prześliczna kompozycja, ciepłe kolory, cudowne dodatki - LO wyszło rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękny :) i wyziera z niego masę uczuć. Podoba mi się strasznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie to zdjęcie!
    I jak zwykle mnóstwo kwiatków i serwetek - uwielbiam je u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne! Przepiękny scrap jeden z lepszych jakie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo i dziewczęco. I ten całus wcale nie jest brzydki ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzydki?! Przecież on śliczny jest! Taki bardzo dziewczęcy i słodki :)

    OdpowiedzUsuń