2011-03-28

Jaja i te sprawy

Kocham Wielkanoc bardziej niż Boże Narodzenie, bo po pierwsze zwykle jest ciepło, świeci sobie słoneczko, a po drugie, te Święta jakoś mocniej przeżywam i za każdym razem je czuję. Niestety magia BN gdzieś zniknęła. I to tyle ze wstępu. Tydzień temu miałam bardzo twórczy weekend, powstały wielkanocne kartki, pierwsze i ostatnie w tym roku niestety, na więcej nie będę miała czasu, bo kolejna wizyta w domu wypada dopiero właśnie na Święta.

Retro jajko powstało z papieru, który sama sobie zrobiłam, do tego wstążka, kwiatek, wycinanki z maszynki i dziurkacza oraz brązowy ćwiek ze scrap.com.pl.


Jajko zielone to Herbaciany Ogród z ILS, plus koronka i jak poprzednio, kwiatki oraz wycinanki.

Znów zielono, tym razem dzięki papierom Lemonade- Vineyard 03 i Vineyard 07 (kocham te papiery!!), do tego również lemonadowy stempelek z napisem oraz cudna primowa dziewczynka, gdyby ktoś nie zauważył, to jest też zielona wstążka.


Żeby było klamrowo, to zakończę kartką w brązach czy tam kremach. Tutaj główną rolę pełnią dwa papiery, pierwszy, wytłoczony BSem, drugi to Nadziewana Czekolada ze Scrappasji, do tego primowe dziewczę oraz wstążka w kratkę.

Dziękuję za uwagę :)

6 komentarzy:

  1. Śliczności wszystkie, ale ta pierwsza świetna! Piękny papier zrobiłaś, ja nie umiem robić sama papierów...

    OdpowiedzUsuń
  2. wszędzie jajowe kartki chyba w końcu i ja zrobię:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te Twoje jaja ;)
    Jak to zrobiłaś sobie papier? W sensie ze stempelka?
    U mnie też na tapecie wielkanocne kartki :) Niedługo pojawią się u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są cudne,ale w pierwszej się zakochałam!

    Pozdrawiam, jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne :) Najbardziej podoba mi się pierwsza i trzecia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukam inspiracji na nadchodzacy czas przedwielkanocnych działań artystycznych - a tu takie fajowe kartki- podoba mi się zwłaszcza delikatna brazowo- zółta...

    OdpowiedzUsuń